تماس با دبیرخانه

نشانی دبیرخانه :

مشهد - بلوار فکوری، بین فکوری 17 و 19، ساختمان پزشکان فکوری، واحد5
دبیرخانه همایش

تلفن تماس : 38234735-051
ساعات تماس 14:00-08:00 همه روزه بجز ایام تعطیل

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و پیامک در همه ساعات:
09354676004

نکات مهم در مورد پاسخگویی به شما عزیزان:
لطفا با شماره تلفن ثابت دبیرخانه ، فقط در ساعات ذکر شده تماس بگیرید.

Info@mgaconf.ir

راهنمای سریع فرآیند ارسال مقالات تا دریافت گواهی

ss

هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد ایران

 

توسعه و پیشرفت بشریت در گرو تولید علم ، کشف و انتشار دانش است، گاه این خلق دانش در حوزه انسانی و گاه در حوزه فناوری می‌باشد، آنچه واضح است این است که دنیای امروز، دنیای تبادل اندیشه‌ها و خلق ایده‌های نوینی است که موجب پیشرفت دانش بشری در عرصه های مختلف علم و فناوری می باشد. در این راستا آنچه مهم به نظر می‌رسد، ایجاد بستری مناسب در جهت بروز ظرفیت های موجود و تشکیل ظرفیت‌های جدید است. از این روی رویدادهای علمی و تخصصی گوناگون، علاوه بر ایجاد زمینه تحقق این مسائل، می‌توانند موقعیتی مناسب برای ایجاد هم‌فکری و تبادل دیدگاه‌ها محسوب گردند.
دبیرخانه هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد ایران مفتخر است تا در راستای  توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه مدیریت،حسابداری،بانکداری و اقتصاد میزبان پژوهشگران پیشرو باشد.
از این رو وبسایت این کنفرانس پذیرای مقالات علمی اساتید و دانشجویان محترم در حوزه های یاد شده می باشد.پژوهشگران محترم می توانند با دانلود فرمت ارائه مقالات در منوی اصلی سایت مقالات خود را در چهارچوب خواسته شده از سوی کمیته علمی همایش قرار داده و با استفاده از سامانه کاربری برای دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

دبیر علمی کنفرانس


شنبه 01 مرداد 1401 (1 سال قبل )